- 4 månader ?

Igår blev våran lilla prins 4 månader. 4 månader? Vart tog dom vägen? När blev han så stor? Jag förstår vad folk menar med att tiden springer iväg, ja, för de gör den verkligen .. Tänk när han bara va 3230g tung & 50cm lång. Herregud, våran lille knodd .. Men de är ju hur kul som helst o se han utvecklas .. Verkligen!
På tal om utveckling, den här lille killen, han kommer nog börja krypa väldigt tidigt ..
Igår la jag honom på mage i sängen, där han låg med sin älskade spegelbok, jag la honom på Linus sida, när jag kommer tillbaka låg han på min sida, där blev jag en aning paff, så honom går inte o lämna i sängen själv längre stunder, de slog mig, tänk om jag hade kommit tillbaka lite senare och han hade trillat ur sängen :/ Fy ..

Igår hade jag besök av Jessica, alltid lika trevligt. Vi gjorde pannkakor som vi mummsade i oss, himla smarrigt. Hon åkte hem runt halv 7. Sen blev de bara slappkväll, kollade lite på Tv oså. Linus mådde inte riktigt bra när han kom hem, så han gjorde inte många knop. Men idag mår han bättre, och tur är väl det!
För oss händer de inte speciellt mycket idag, vädret tillåter ju inte så mycket. Så de blir väl o greja här hemma! Som ni alla vet, vi tycker om sällskap om ni inte har något annat för er !! :)

Idag kommer min älskade bror till Jessica, han stannar där tills imorgon, sen kommer han hit. De ska bli så kul, Jessica ska lämna sin hund här också, vi ska nämligen vara hundvakt, för dom ska på en semester, till Gotland. Kul för dom ! Hoppas dom har tur med vädret o har jättekul .. Linus ska ha med sig Jackie (hunden) till jobbet, hon tycker tydligen om o åka traktor, då borde hon ju tycka om o åka skogsmaskin också.. De återstår och se.

Jag fick tips om en sida där man kunde hämta bloggdesigner, de gjorde jag! Så denna får duga tills vidare. Sen hittade jag en till sida, men deras deigner funkade ju inte!! Så som sagt, den gär får duga tills vidare!
Dopet börjar närma sig med stormsteg. Vi bestämde oss för o bara ha tårta och kaffe i f.hemmet efteråt. De får duga. Denna dagen ska bli bra, för de är Filips dag.
Han ligger här bredvid mig o sover, han är så söt! Våran älskade prins ..

Förresten, har era barn ont i magen någon gång, så massera under fötterna, de funkade bannemig, de trodde inte jag! Men de gjorde de, jag provade på Filip, för han hade lite ont här om kvällen. Han sov en stund, sen bajsade han .. Toppen!

Som sagt, vill ni sällskapa oss, så säg till :)
Jag får väl fortsätta här hemma med tvätt o allt de där!


Bara några dagar gammal.



Gladfisen hos sin pappa.



och 4 månader. De händer mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0