- Anonym

Någon har slängt in en kommentar som anonym. Jättesnäll kommentar, men vem är du? Snälla, kommentera inte som anonym då jag gärna vill veta vilka som läser min blogg !!
Klart man blivit en gladare person sen man fått barn, ens barn är ens allt! Du får säkert testa en dag du också! :) men om du läser detta, så va snäll o säg vem du var!

För övrigt, Josefin & Maja kom ju igår, och stannade till idag. Vi spendera dagen oigår med gott grillat med en undervar sallad till, de va så fruktansvärt gott, vi båda åt så vi höll på o spricka! Sen va de läggdags för barnen, Maja som inte sov så mycket på dagen somnade halv nio. Filip där emot som sov 5 timmar under dagen, somnade kl 22. Sen satt vi bara o kollade film, åt massa onyttigheter, o hade de allmänt mysigt, pratade om allt mellan himmel o jord. O jag bara älskar den människan, o hennes barn! Vi har de så otroligt roligt ihop. Många skratt blev de. Glad att jag lärt känna dig Josefin!

Idag, Filip vaknade kl 8, då vaknade jag av att han låg tvärs över sängen o sparkade mig i sidan, ungefär som att "mamma, vakna nu! Jag vill gå upp" .. Och de gjorde vi. När vi kom upp möttes vi av en glad Maja som låg i gymmet & lekte, bredvid hennes satt mamman :) .. Tur att vi gick upp, för de va dags för Filip att byta bajsblöja. Han brukar då aldrig bajsa direkt på morgonen. Men idag minsann gjorde han de! Vi ordnade med frukost o kaffe, sen började våran dag. Svärfar kom o hämtade oss, så åkte vi ner till byn o gick tipsprommenad o massa sånt, åt en voffla gjorde vi också. Barnen sköt sig otroligt bra .. Skönt!
Sen gick vi till fotbollsplanen o träffade Madde & Stina en snabbis. När vi kommer tillbaka där ifrån ringde telefonen. Då va de han som rättat tippet. Jag o Josefin hade bannemig vunnit .. Trodde inte vi va så smarta, iallafall inte ihop. ;) Men de fick vi bevisat idag .. Så smarta, de är vi! Då hade dom ropat upp över hela fotbollsplanen våra namn, och att vi vunnit. Pinsamt när heeela Torestorp är där, och även halva Örby eftersom Torestorp mötte Örby. Jajaa .. Madde som skulle vara kvar hela matchen bad vi hålla öronen öppna ifall vi skulle vinna, de va egentligen bara ett skämt. Men de skämtet blev verklighet. jaja, nog om vinsten!

Josefin har iallafall åkt hem nu, hennes mamma kom o hämtade dom för en stund sen! Hon stannade också på kaffe .. Men sen va dom tvungna o åka. Så här sitter jag, helt ensam tills imorgon. Men en dödstrött son som sover som en stock! Vad ska man göra?!
För övrigt saknar jag min syster otroligt mycket, Jessica!
Den människan skulle jag kunna vara med 24/7. Hon är så störtskön!


Jaja, skriver mer imorgon!


En 3-dagar gammal Filip med Favorit moster!


Josefin & lilla Maja.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hahah OBS!! de va min kommentar, jag hade visst missat att skriva mitt namn. SORRY! Puss

2010-08-23 @ 11:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0