- Äntliiigen

Ja, idag förstår ni. Idag kommer Jennifer & Jamie, Josefin & Maja hit .. De ska vekligen bli superkul.. De va ett tag sen vi träffades nämligen. Gud vilken tur dom har att jag bakade en kaka i morse då. En silviakaka. Dom är ju så jädra smarriga. Men denna blev inte alls lika god som dom brukar bli :/ !
Filip kan man som sagt inte lämna en sekund utan uppsyn. Idag rulla han ur sig från babysitter 2 ggr, sen stogjag o kollade på honom för o se hur han gjorde. Så nu vet jag allt hur han gör den lille- Krabaten :)
Så i fortsättningen blir de till o sätta fast honom i den. De är inget o diskutera.
Sen, han har fått ett blåmärke på sitt ben. Hur sjutton har han fått de där? Såg de idag när vi vaknade.
Idag slutar även vårat uppdrag som hundvakt, för idag ska Jackie få åka hem till sin mamma & pappa. Tror minsann att hon längtar hem en aning- Stackarn o få va borta så länge. Haha, speciellt här med en bebis o två tråkiga vuxna .. :P
Nu ska jag göra mig iordning innan tjejerna kommer :)
Hoppas på att Madde & Stina kikar förbi sen också kanske :)
Tjing.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0