- Dåligt väder = god mat & mys

Ja, när de är dåligt väder så unnar jag mig o min lilla familj god mat & massa mys. Filip har dock sovit heeela dagen.. Vaknat en gång för mat. Men de kändes som han hade lite feber, så ska ta tempen sen när han vaknar !! Hoppas han slipper de .. Förkyld har han börjat bli igen "/ Men iallafall, Så idag blir de grillat kött, stor o god sallad (fetaost såklart) o sen ngt gott till de .. De mindre roliga är ju att man måste stå ute o grilla.. Brrr .. Men jag tror jag tar upp grillen på våran altan, där är de iallafall lite mer vindstilla .. Sen ikväll ska jag ta mig en dusch, sen slänger vi oss nog framför tv pladask allihop .. Skönt!

Vet inte om jag nämnt de, men vi har EN ödla som bor här utanför, i somras va den så himla fet så jag anade ungar, o gissa vad. Idag när jag va ute, så ser jag en pytte ödla. Så jäkla liten o söt (egentligen tycker jag dom är skitäckliga, o de är dom också) ..
Har varit dö kass va de gäller bilder nu för tiden, men de krånglar när jag ska ladda upp dom här på bloggen. Ska prova nu igen..


Älskling


Jag bara älskar dessa bilderna på Filip (har fler av dom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0