- fortsättning ..

Jag hann ju inte blogga så mycket innan! Nu sover Filip, Linus va precis hemma en vända, vi åt lite tillsammans, sen va han tvungen och åka igen! Hans arbetskamrat hade kört punktering på bilen. Och de va närmare att åka hit o hämta ett nytt däck än va de va o åka till Björketorp. Och det stämmer ju! Så Linus hämtade ett nytt däck här åt honom ..
Vi åt soppa, de va väldigt gott, även om jag vanligtvis inte tycker om soppa. Men denna va himla smarrig.

Jag har för en gångsskull fått tömt min kamera.. Jag trodde de va längesen jag gjorde de, men de kan inte vart så längesen eftersom jag bara hade typ 10 nya bilder, (använder mest telefonen för o ta kort) .. Jag ska se om jag kan få iordning på de så jag kan tömma mobilen också!
Filip va för söt innan, jag tog en filt o la honom på golvet på mage, la dit lite leksaker oså. Han va bara så nöjd, höjdpunkten va nog tygboken från Go´boken, de finns nämligen en spegel i den, och Filip bara älskade det! Han skrattade jättemycket .. Sen gosade han med pappa lite sen åkte pappa igen, och Filip åt o somnade som en stock. Så nu sover han så gott. Våran älskling! Jag kan verkligen inte få nog av honom .. Så underbar! Älskade honom redan när han låg i magen! Otroligt mycket, men kärleken förändrades när han kom.. (Bara dom som fått barn förstår de.)

Förresten, "livet på BB" är nog ingenting för mig o kolla på, igår blev jag förbannad igen! På Kinesen, IGEN! Seriöst, är de något fel på henne?! Hon bara gnäller, konstant! Samma sak varje program.
Någon mer som såg det?

Jag ska se om Jessica kanske vill komma hit sen, vi har en del o prata om. Mycket som händer nu. Men de ska lösas, på ett eller annat sätt! Så är de bara. (de är inget mellan mug o Jessica)


Denna Leksaken bara han älskade :)

Denna tyckte han väldigt mycket om. Han kollar i en spegel. Han undrar nog vem de är som är i spegeln ;)

De finaste som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0