- Gillar Tv

Idag bestämde Filip sig för o vakna runt 8. Som han alltid gör. Vi låg o drog oss i sängen en stund, sen gick vi upp, ny blöja o kläder fick han, sen låg han o lekte i sitt gym. Jag passade på o äta frukost. Sen kände jag för o duscha. Filip satt i sin babysitter o kollade på TV sålänge, där sitter han fortfarande, men de är väldigt tyst, så jag tror bestämt att han har somnat! Han somnade runt 7 igår kväll, direkt efter att Josefin & Maja åkte hem. Så sov han till 8 idag, givetvis så vaknade han för o äta inatt .. Pratade precis med Linus, dom är påväg hem! :) Äntligen ;)
Ska se, idag vill jag hitta på något roligt med familjen, får prata ihop oss när Linus kommer hem. Dom hade inte kommit fram till Halmstad ännu, så de är ju en stund kvar innan dom kommer. Han ringde mig kl 4 inatt, han kunde inte sova, så han var ute & gick .. Jag har inget emot de, jag somnar om lika lätt ändå..

Nehe, Filip hade inte somnat, jag hör honom prata. Sötunge! Får se, vill även träffa Jessica en stund idag. Så de hoppas jag att de blir. Kanske kan åka in till stan o käka ute, de vore mysigt! Men som sagt, får prata med L när han kommer. Men nu får jag nog hämta Filip. Han brukar somna runt halv tio igen. Men inte idag, TV är rolig. Så ska se om han vill somna nu! :)



Så liten!


Saknar!
Efter detta sa de bara pang, o stor som jag vet inte vad blev jag!
Nästan exakt 4 månader innan Filip föddes!



Jo! Han somnade fram TV:n, men nu ligger han i sängen. Gullunge! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Har gadden hållt sig fin trots att magen blev uttöjd när du var gravid?

Kram

2010-08-22 @ 17:42:52
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0