- God kväll

Nu sover min älskade prins, den finaste människan som finns. Jag har duschat, och Filip har badat. Nu väntar jag på Pappan i huset, som snart kommer hem! Snacka om en lång dag för honom idag. Börja 05.00 o vara hemma nu runt 21.00 .. Han kommer nog vara lagom trött .. Jag ska iallafall lägga mig framför TV tills han kommer hem. Sen skulle jag hjälpa honom med något, sen lovar jag er att kudden ropar på oss :) ..

Jag hoppas nannemig att jag kan träffa Jennifer & Josefin snart igen .. Me deras små. & såklart alla andra mammor + bebisar också! De är ju Filips kompisar ;) .. Josefin kommer till mig helgen 20-22 iaf, sen om hon stannar hela helgen de vet man aldrig .. Jag hade planerat o vara hos Jessica den helgen, men jag vill inte sova borta med Filip än "/ .. Men jag kan ju vara med henne på dagarna, bara fixa skjuts ! :) ..

Ne, jag skriver imorgon igen .. Sov så gott allihop!

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Nej jag är inte tillsammans med Elliotts pappa. Vi träffades bara under en månad och sen blev jag gravid men valde att behålla. Han har aldrig träffat sin son, men jag hoppas att han ändrar sig snart!

2010-08-06 @ 08:14:15
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0