- God morgon

Nu har vi gått upp, eller vaknat iallafall. Ligger fortfarnde i sängen. Filip ligger här bredvid o bara pratar o sparkar .. Sötunge!
Igår va Jennifer + Jamie, Josefin+ Maja här. Huuuuur mysigt som helst! Jag bara älskar dom människorna. Vi är precis likadana alla 3. Och vi pratar om allt möjligt. Barnen ligger på golvet o leker som bara den. Filip somnade mitt i allt lekande, 2 ggr på golvet. Har han aldrig gjort innan. Busunge! Josefin- hon är så jädra kär o Filip. Så gulligt. Iallafall, dom kom runt halv tre tror jag. Och åkte hem halv elva. Och på den tiden hann vi med mycket, som tex prata om allt, kolla förlossningsbilder, möla i oss en hel silviakaka, o massa saft & kaffe. De roligaste av allt, de va att vi kom fram till, att Maja och Filip är födda i samma förlossningsrum, samma säng, vi har badat i samma badkar, de tyckte jag va skithäftigt, sen kom jag o Jennifer fram till att, vi låg på samma rum på BB. haha.. Så man kan säga att vi alla tre delar allt ;) .. Som de ska vara!
På fredag kommer Josefin hit igen, vi bestämde oss för o ha en filmkväll eftersom Linus skulle iväg, men nu ska han nog inte iväg, men han får hitta på något annat medans vi myser, hon stannar givetvis över, på Lördag är de "Torestorpsdagen" ingen aning vad det är, blev medbjuden av svärmor, så jag tar Maja & Josefin med mig. trevligt. Så på Fredag sitter jag & Josefin med barnen bänkade i soffan med bra filmer, en stoooor godisskål o massa gottigheter. Vi hämtar henne o Maja efter att vi har handlat på fredag. Så slipper henne föräldrar åka hit ut både Fredag och Lördag. Onödigt när vi ändå ska ner.

ja, nu ska jag försöka lösa mig upp Till Öxabäck där min syster sitter ensam i hennes svärmors hus.. Kanske inte speciellt roligt, men först- Ny blöja och mat för Filip.
Jag slänger in lite bilder från igår, senare när jag lagt över dom på datan!

Kommentarer
Postat av: Linnea- ungmamma & ryttare

Taack! Jag har gjort min header i picasa 3 som man kan ladda ner gratis från google. Sen har jag använt mej av sidan designadinblogg för att veta hur man ändrar i designen :)

2010-08-18 @ 11:06:54
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea- ungmamma & ryttare

Jag kan ingenting utan till utan jag läser allt på sidan om designa din blogg :) Sen är jag nog den mest upptagna människan också så jag har tyvär inte tid :(

2010-08-18 @ 12:36:52
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0