- God torsdagskväll

Japp, idag bjöd dagen på en del ändå ! De va meningen att jag & Madde + barn skulle åkt till Kinna o möta Josefin & Maja för o ta en fika på punkten. Men vi tyckte så synd om Josefin som skulle få stressa som tusan. Så vi tar de en annan dag istället, så jag & Madde + barn for till Maddes syster Eva & hennes son Theo. Gud så mysigt vi hade de. Jag bara älskar o umgås med alla dessa mammor. Jag har till o med hunnit tvätta 2 maskiner tvätt o ändå har jag knappt varit hemma idag!
Man märker verkligen när Filip föddes vilka som va äkta vänner .. För dom finns kvar! Och jag visste redan från början att vissa skulle försvinna, men de är dom jag inte kallar vänner .. Oså har vissa jag inte umgåts med på flera år tagit upp kontakten igen efter han föddes, varför just nu? I Know.
Och jag är så fruktansvärt glad att jag sopat alla mina gamla "vänner" under mattan o börjat om. För dessa människor jag umgås med nu. Dom är totalt bäst. Sen har jag ju givetvis min älskade syster Jessica, hon kommer alltid stå kvar på samma plats. Vi är verkligen så tajta! Men jag har aldrig mått så bra som jag gör nu, jag är mamma, har en underbar familj, O underbara vänner .. De bästa är ju såklart, att alla nya vänner har barn, i princip samma ålder som Filip. Mellan Stina o Filip skiljer de 10 dagar. Mellan Maja & Filip 2 månader .. Och där ligger dom flesta faktiskt.. Vi är många som umgås .. TREVLIGT! Tack för att ni finns, o att ni är ni!

Och Jessica, tack för att du finns, o för att du är min syster. Alltid stöttar & hjälper ..

Åååååh, jag bara längtar tills imorgon. Då kommer Josefin & Maja, de ska bli så superkul, mindre kul som sagt att Linus ska vara borta hela helgen "/ .. Saknad! Men jag överlever säkerligen!
Susanne kom hit en snabbis innan på Fika.. Också trevligt ..
Tusan också, ska hänga upp tvätten innan jag glömmer de .. Hörs imorgon :)


Josefin & Filip



Kommentarer
Postat av: Leijne och Stina

Vad gullig du är :) Men det är inget att tacka för. Vi är vi, och vi gillar er :)

2010-08-19 @ 21:32:37
URL: http://leijne.blogspot.com
Postat av: Jessica

<3

2010-08-19 @ 23:15:29
Postat av: Anonym

Du har verkligen blivit en gladare person sedan du blev med barn & var gravid, :)

kram :)

2010-08-21 @ 09:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0