- Hej (blev den bästa rubriken)

Vad har hänt de senaste, jag kan säga att jag har tappat bloggen totalt. Vilket jag inte alls tycker är roligt, men jag tycker de är roligare och busa med Filip än o sitta o blogga! Viktigare om inte annat.

Just nu ligger han i sitt babygym och leker, han har fått ny blöja o kläder på sig, så nu är han glad som aldrig förr :)
Han har börjat somna tidigt och vakna sent på morgonen, jag ska inte klaga! Och en sak, jag kan bannemig inte få nog av denna lille människa, jag va så spänd på hur han skulle se ut när han kom ut, hur han skulle vara, vem är han lik m.m .. Nu vet jag de. Och jag älskar honom så förbannat mycket. Om jag ändå kunde säga hur mycket! Men de går inte, inte på långa vägar.

Igår hade vi helt enkelt en slappdag. Eler, jag hade det!
Linus går upp 04.00 på morgonen. Men natten tills igår kunde han inte somna, så han sov bara 1 timme, sen jobba 8 timmar, han va lagom trött när han kom hem kan jag säga! Så han somnade som en stock när han kom hem, efter att han ätit min tacopaj.. Mumma! Så jag och Filip hade en myskväll, jag bakade chokladbollar sen kollade vi på "lotta på Liseberg". Åh den stackarn, hon tappade rösten i direktsändning, som tur va så hade hon sin vän där Jill Johnsson, som fick rycka in som programledare, och jag kan säga, hon gjorde de helt grymt, tänk själva att bara rycka in sådär i direktsändning! Ääääh, bra där Jill .. Sen va då, Anna Bergendahl där också, visst, hon sjunger bra, men inget mer liksom?! Hennes ben va som två spagetthi, hon såg inte alls ut som hon gjorde i melodifestivalen.. Långt ljust hår, som såg ut som jag vet inte vad! ursäkta mitt klagande ;)
Nu ska jag lägga Filip så han får sova lite!!



Gud va liten han va här, våran plutt!



Här ser han större ut, men är lika gammal som bilden ovan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0