- höst sol

Gud va mysigt det är o vakna upp o solen skiner, visserligen så är de inte samma sol som på sommaren, men väldigt skönt att de inte regnar för en gångsskull! Filip ligger faktiskt nerbäddad ute i sin vagn o sover, jag hade tänkt att jag faktiskt skulle hänga ut lite tvätt idag, hmm, men jag är fortfarande osäker, eller varför inte?!

Idag mår jag inte mycket bättre än vad jag gjorde igår. Jag va helt slut på kvällen, kollade "fångarna på fortet" sen va jag helt död. Linus kom hem runt halv tio. Lika trött var han! Så vi låg i sängen o kollad på tv, kollade en jättebra film också på någon av tv1000 kanalerna. Men Jag kommer inte ihåg vad den hette.. Typiskt mig!
*snyter mig* :P
Men nu ska jag väl hänga ut tvätten tror jag, o mata maskinen med ännu en omgång. Hoppas innereligt att jag blir bättre till helgen, för då är ju Filips dop. Lilla älsklingen ..
Jag bara älskar honom så ofantligt mycket!

Vi hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja visst är det härligt med lite höstsol...även om det gärna hade fått vara sommar några månader till!!!

2010-08-31 @ 15:13:56
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Maria

Krya!!!

2010-08-31 @ 19:57:02
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0