- Inte igår..

De va inte igår jag skrev här. Jag känner att jag bara blir sämre & sämre på bloggen .. Ursäktar för detta!
Men jag känner att, på helgerna när pappan i huset är hemma, då tillbringar jag hellre tid med han & Filip, och när Filip sover, spenderar jag tid till L. För när jag bloggar på dagarna, då sover Filip, annars är jag ju med honom såklart!

I helgen har de inte hänt så speciellt mycket faktiskt, och de har vart väldigt skönt! I fredags va vi på BVC o mätte och vägde lillprinsen. Längd: 64,3 cm , Vikt: 7540g .. Hon tyckte att han valite för kort för sin vikt, men va tusan gör de? Bebisar ska vara knubbiga. O jag lovar er, Filip har nått mitt mål, iallafall på sina lår ;)
Men, i fredags va de inte som vanligt när vi va där, Filip blev jätteledsen så fort kristina rörde honom. Har han aldrig gjort innan.. Så jag fick ta honom, då blev han glad igen, sen pratade krisitina med honom, då började han gråta ytterligare en gång.. Sötnos!
Nästa gång ska vi dit på min födelsedag & Filips 5månaders dag! Kanske inte så speciellt kul, för den dagen ska man bara äta massa god tårta o umgås med släkten, men va sjutton, de gör inget !! :)
Sen va vi hos Fiips blivande gudföräldrar på kvällen, Rikard & Bella! Åt lite tacos sen åkte vi hem! Vi va väldigt trötta.

På lördagen tog vi tag i gräsklippning och vedstapling, och ni anar inte hur glad jag är, veden är nu klar! De va en väldigt stor hög vi hade som skulle fixas, och nu är den klar! :)

I Söndags gjorde vi minsta möjliga. Absolut ingenting.. Fast, på kvällen hälsade vi på Linus mormor, hon har inte träffat Filip så mycket!

Men egentligen ska jag inte sitta här nu heller, för jag hade bestämt mig för o tvätta & röja här hemma idag!
Jag saknar er mammor+ bebisar .. Jättemycket!

Jag får se om jag skriver mer sen.

Maria - tack du underbara människa! Tänker på er- Krama Leo från oss! :)


Mammas & Pappas älskling.
Du är så fin hjärtat, de bästa som finns
You make my days


Kommentarer
Postat av: Maria

Klart du ska umgås med dina älsklingar när du kan istället för att blogga...De är ju viktigast...

Massa kramar....

2010-08-09 @ 20:41:20
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/
Postat av: eva

känner igen den tendensen.. håller med dig! stora och knubbiga bebisa ska det va! :)

2010-08-11 @ 09:02:56
URL: http://petterssonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0