- Jag ska ..

Jag ska försöka få iordning på desingen .. Jag lovar, har haft lite fullt upp de sista bara. Sen så ska jag få hjälp med de, för de där med o lägga in kort, de kan jag inte!

Min bror har varit hos os sen igår, tyckte jag va mycket trevligt. Han fick ta taxi från oss idag på morgonen. När jag ringde o boka taxin, så sa jag att de är bara en person som ska åka, idag rullar de in en "färdtjänsttaxi" här, min bror kände sg faktiskt rätt dum när han gick av på Kinna station, där han skulle ta bussen till Göteborg, sedan vidare till Sundsvall där han nu för tiden hör hemma!
Men de är inte långt kvar tills vi får träffa honom igen, han kommer ju på dopet såklart, o jag längtar för både dopet o träffa honom igen :)
De känns lite tomt nu när han har åkt.
Jag brukar jag prata mycket med Jessica i telefon på dagarna, kan ju meddela att de inte kommer bli mycket av den varan heller, för hon är på Gotland. Typiskt! Men jag hoppas dom har de bra!

Inatt sov jag sådär bra, eller jag sov inte bra över huvudtaget. VILKET VÄDER! En stund va jag orolig att blixten skulle slå ner i huset. När en blixt kom, lös den upp hela himlen och hela vårat sovrum. Läskigt! Men Filip, han sov lika gott för de. Och de gör han nu också.
Linus gick upp runt halv sju idag, jag gick med honom upp. Sen dess har jag vart vaken, ingen mening och lägga sig eftersom jag skulle väcka Fredric halv åtta- kvart i åtta. De gjorde jag. Vi packade ihop hans saker sen va taxin helt plötsligt här. När han åkte kände jag verkligen ingen mening med o lägga mig. Så jag är vaken, pigg som en lärka, o min prins sover så gott. Men jag vill inte tänka på hur trött jag kommer va ikväll.
Filip hade ingen bra dag igår, han va så gnällig, o han brukar alltid vilja leka i sitt gym, men icke. Han skulle bli buren. I Princip hela tiden.
På kvällen va de bad för hans del, sen sova!
Nu ska jag greja här ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0