- Jag vet inte vad!

Jag hade tänkt sätta mig o pilla lite med bloggen nu när lilleman sover. Nu när jag äntligen kommit på hur man gör med headern :P .. Bättre sent än aldrig ;) .. Oså försöker jag få tag på Madde .. Utan resultat! Hon hör väl av sig sen när hon märker att hon är efterlyst !!

Igår var dagen lång, trodde aldrig den skulle ta slut. Filip sov i princip bort hela dagen. På kvällen kom Jessica hit. Jag badade Filip, sen bänkade vi oss i soffan för o kolla på "Livet på bb" Där dom bjöd på ett akut kejsarsnitt på en förstförderska. O en normalförlossning för en annan förstföderska. Jessica själv som inte fött barn tycker j givetvis allt ser läskigt ut :D .. Jag kunde inte annat än o sitta o asgarva, o jag fick med mig Jessica på den linjen också.
Mitt i programmet kom L hem från jobbet. Sen åkte Jessica hem runt tio. Då blev de sängen för min & Filips del, även för L del, vi drog igång en film, Filip somnade som en stock, och de dröjde inte länge innan jag och L gjorde de också : D .. Jag hoppas innerligt att inte denna dagen blir lika lång som gårdagen !!

Imorgon blir de till o storhandla, apotket och så hämta Josefin o Maja. Mysigt! De blev tydligen Vallåkra för L ändå. De har varit så mycket krångel fram & tillbaka med de där. Så nu har Linus ingen lust egentligen.. Men han åker ändå, va tusan - de är en gång om året. Ut o ha kul med dig gubbe !! :)
Men puh vad jag kommer sakna honom, men han kommer ju hem igen, som tur är!!

Neh, nu ska jag pilla lite med bloggen, sen gör lite nytta här hemma :)



Filip, en otroligt varm dag. Att ma kan älskar någon så mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0