- Mår inte alls bra!

Helgen har jag & Filip spenderat hos Josefin & Maja, hur mysigt som helst! Vi har liksom bara varit. Efter min händelse i Fredags har jag varit väldigt trött, inte mått riktigt bra! Men de är väl inte så konstigt. Jag har haft så fruktansvärt ont i mitt ben efter att dom högg in en spruta där påväg upp till Borås. Men de börjar släppa.
Igår när vi va hos Josefin så började min näsa bara rinna, sådär pang. De bara kom från ingenstans. Skitjobbigt! Jag hoppas innerligt att jag inte smittade dom. Så igår kväll när vi kom hem (eller kväll o kväll) Så tog jag mig en dusch sen slängde jag mig i sängen. Jag va helt slut. Sprängande huvudvärk hade jag också. Så idag ligger jag också sjuk, sådär roligt. Men kraften är ju inte helt ur mig, så jag orkar ju leka med Filip!

Jag kan inte sluta tänka på de som hände i Fredags, de gjorde så otrolit jävla ont. O jag skojar inte när jag säger att föda barn de va skönt! Denna smärtan går inte o beskriva. Jag är aldrig sjåpig annars, men nu va jag det! De va så jävla hemskt. O om de inte hade gjort så otroligt ont så hade jag åkt bil upp, men de gick verkligen inte, jag va tvungen o ha smärtstillande på stört! Till o med svärmor blev nog lite rädd när hon kom hit o såg mitt tillstånd, som redan då va illa. Men som bara blev värre. Hon börjde skaka i rösten nämligen samtidigt som hon pratade med ambulansen! Skitjobbigt. Oså klart mötte min älskling upp oss på sjukhuset! Men när jag kom in va de ungefär som ingenting hade hänt, eftersom jag fått morfin oså, så då gick de iallafall o prata med mig. O jag kunde prata med dom! Men trött, oja de va jag verkligen! Så fruktansvärt rädd att de ska komma tillbaka igen! Men nu har jag iallafall morfin hemma.. O jag vet vad de är om de kommer igen!

Men NU måste jag ta min trötta son o mata honom, så somnar han nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0