- Nathalie är rädd ..

Jag har fått mig en rejäl tankeställare, någonting som gör mig så fruktansvärt rädd ! Jag läser bloggar efter bloggar, de låter sjukt, men jag tycker om o läsa bloggar där någon har förlorat sina anhöriga. Eller, jag tycker absolut inte om o läsa om de, jag tycker bara om o läsa hur fruktansvärt starka dom är! Detta gör mig rädd. Jag är så jävla rädd att jag ska förlora någon i min familj. Jag läste nyss en blogg, en 20 årig tjej kämpade mot cancer, 15 september somnade hon in. Nu håller hennes mamma & pojkvän bloggen vid liv, pojkvännen har också en blogg, jag läste den! Och blev inte mindre rädd för de, tänk vilken smärta dom går igenom. Cancer- hon kallade tumören för "den jävla idioten" .. De gör mig rädd, på riktigt, fy, Nathalie ta bort tanken från ditt huvud att förlora en anhörig.. Vad skulle jag gör utan min son?! Nej, fy fan rent ut sagt! Ni får ursäkta mig, att jag tänker såna tankar. Men dombara dök upp när jag läste denna bloggen!

Jag har följt en mammablogg, hon förlorade sin dotter i cancer- 6 år gammal. Kan ni fatta?! En liten människa har haft å ont. Mammablogg nr 2 - hon förlorade sin son, han somnade in i sömnen. Jag tänker på er ! Tänk vilken smärta föräldrar, familj o anhöriga bär på !!

Jag ska verkligen ta vara på tiden! Jag bara kollar på Filip, han gör mig så förbannat lycklig. Han får mig o le, hjärtat slår ett extra slag, men han kan även ge mig tårar, just för att han är så underbar o jag älskar denna lilla människa mer än något annat i denna världen. Vad F*N skulle jag göra utan honom?!?!


Nu har han vaknat, ska ge honom ny blöja + mat, sen somnar han nog igen! När pappan i huset kommer hem bär de av till BVC för o väga & mäta lillprinsen!

Ta vara på tiden - Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya! Gå inte o tänk på gamla problem. Glöm dom!



Denna lilla människa, han gör mig så otroligt lycklig. Även om han inte gär de medvetet, så gör han de! Han är de finaste mina ögon kan skåda !

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack fina medmänniska...Carpe diem...

Kramar....

2010-08-06 @ 19:53:11
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/
Postat av: Leijne och Stina

Nathaliiiiie.. Vart håller du hus??

2010-08-08 @ 22:31:27
URL: http://leijne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0