- Önskar de vore över

Just nu önskar jag bara att allt vad dop heter vore över.
Men ändå längtar jag så förbannat tills de är, de känns som att de är så mycket att fixa med!
Jag hoppas verkligen dom flesta kommer!
Prästen bad oss försöka med o ha en speciell som tar kort i kyrkan, så att inte alla gör de. Jag har anlitat våran fotograf, Linnea. Linus syster, hon är grym på fotografering! Så de blir toppen.. Kul att hon kommer :)
Hoppas resten av familjen där ifrån också kommer..

För tillfället har Filip lyckats kräkas på mig 3 ggr inom loppet av 3 min. Äsch, lika glad är jag för de. Han är ju för söt.
Linus ringde mig kl 08.30 imorse och frågade om vi sov? ja! Vi gjorde de, sen dess har vi vart vakna, eller Filip tog en powenap innan, och jag hör på honom nu att de är dags igen ..
sen ska de lagas mat, för snart kommer pappan i huset hem. Shit, Filip höjer rösten åt mig, Dags o dra :)

Kommentarer
Postat av: MF

Lycka till med dopet...tack för din kommentar på bloggen...flera som "försvarade" mitt inlägg, det känns bra...Tack för stödet....Kram Maria

2010-08-05 @ 10:17:09
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/
Postat av: Leijne och Stina

Jag förstår precis vad du menar. Det är jättekul. Men det är så mycket att fixa med. Jag var så glad när det äntligen blev dags och allt rullade på. Nu är det skönt att ha det gjort :)

2010-08-05 @ 10:28:38
URL: http://leijne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0