- skyfall o storm!

Ja, man kan verkligen säga att de har varit skyfall o storm ett par dagar nu! Igå när jag kollade så va de bara 12 grader ute. De är ju svinkallt.. Usch! O jag som bara hatar hösten. Jag vill ha sommar, typ året runt. Jag hatar o ta på mig mycket kläder när jag ska gå ut, nu har jag ju verkligen inget val när vi ska gå ut o ta på mig mössa o såna där saker, har inte jag de så tror ju Filip att inte han behöver de. Hmm.. De löser sig nog när de väl är dags, men va tusan, snart är de ju dags o slänga på han mer kläder när vi ska gå ut.. Jag tyckte nästan de va dags för mössa snart igen. Är jag knäpp? Är de inte så kallt? De tycker jag, absolut.

Iallafall.. Igår bestämde sig Filip för o ha sovmorgon. Ganska skönt, men jag har inget emot o gå upp tidigt då dagarna blilängre o man hinner med mer :) .. Vi åt frukost, nu blöja, mös med pappa i sängen oså där .. Sen va de ju faktiskt dags o åka till Skene, för o gå till banken som vi inte hann häromdagen, sen skulle ju faktiskt jag till Trafikskolan, o de kändes så jävla underbart o bara komma dit o veta att man faktiskt är igång nu. Allt gick megabra. Stig som min lärare heter tyckte också jag va jätteduktig på o köra .. Så han sa "men detta kommer ju inte ta lång tid" .. åh de va så skönt o höra .. På Tisdag kör jag igen .. Åh gud vilka sköna bilar trafikskolan har, dom va megasköna o köra. Jättelätta också för den delen .. WellWell ..

Filip sover nu igen, jag har faktiskt tagit tag i den lilla disken vi hade. Inte alls mycket. Skönt att den är borta, har slängt i en maskin tvätt. De är väl va min dag bjuder på antar jag!
Igår va Jennifer o Josefin här med sina små. Eller, dom är inte så små längre! :O
Efter trafikskolan åkte vi till Josefins mammas jobb för o hämta Josefins bilbarnstol som Jessica hade i sin bil, sen hem till Josefin i Björketorp där hon o Jennifer va, sen hem till oss .. O givetvis så blev jag inte av med dom innan halv tio ungefär. Haha .. Jag har inget emot de, bara mysgt! Då kände jag att de va dags o slänga ihop ngt o äta, shit, hade ju inte ätit under dagen.. Dåligt av mig! Eller jo, 9 chicken nuggets innan jag körde .. Men inget mer.. Dåligt dåligt!
Så Linus ville ha ärtsoppa (jag hatar de o äter de verkligen inte) , Jag åt vårrullar, till de hade jag mycket sallad o fetaost.. Yammi! Sen somnade vi i princip :)


Kommentarer
Postat av: Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Sv. Aah jag är medlem på deras hemsida. Och har intresseanmält några lägenheter.

Dock så vill jag inte bo i Fritsla. Helldre i Kinna eller Skene.



//kram, Mia

2010-08-26 @ 14:12:37
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0