- USCH

Gud vad jag inte alls mår bra! Näsan bara rinner, huvudet sprängs snart o näsan gör verkligen ont. Inte normalt ont, utan de gör ont i näsborren! Haha ..Så idag har jag & Filip bara haft en mysdag!  Filip har sovit princip hela dagen. O sover nu igen. Mammas älskling. Snart kommer pappan i huset hem! O han kommer väl vara jättehungrig, o jag som går hemma hela dagarna borde väl kunna laga mat till hono (brukar jag göra) men idag har jag inte haft ork. Men jag måste verkligen, stackarn måste ju få mat! *snyter mig* .. De spelar ingen roll hur mycket jag snyter mig, de bara rinner som en jävla flod!
Har lite ont i ryggen idag. Undrar verkligen om njurstenen verkligen gått bort ordentligt! :S


Äh, nu ska jag lägga mig igen. Sen göra mat om en liten stund!




Kommentarer
Postat av: Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Sv. Jasså? :P

Själv hatar jag julhysterin och julstressen, istället handlar jag klart allt innan december och veckorna innan jul är jag hemma och myser med familjen :).

+ att man slipper bli pank i december , haha.



//kram, Mia

2010-08-30 @ 20:24:03
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0