- God morgon

Nu har vi vaknat, gjort oss i ordning för att åka o handla mat in för veckan som kommer!
Jag är nog en konstig människa, jag tycker de är roligt o handla mat, haha! :)
Filip ligger i sitt babygym o leker. Och jag tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg :)
Jag såg innan, Filip vänder sig o flyttar sig hela tiden nu, speciellt i sitt gym. Jag lämnade honom på ett sätt, när jag kom tillbaka låg han inte alls på samma ställe o på ett helt annat sätt, va roligt o se. Men fort går de, snart kan man inte lämna honom utan uppsikt ! :P

Igår hade vi bara en lugn hemmakväll. Jag gjorde pannkakor som vi åt när Linus kom hem från jobbet, sen kom hans bror Anton och vi staplade lite av den otroligt stora vedhögen. Vi fick gjort mycket, men mycket är de kvar ! Puh, o mitt upp i detta är de ett mega getingbo i högen. Mindre roligt!
Filip va vaken mesta dels av kvällen, som gick jag ut på en liten kvällsrunda med honom i vagnen, de tog 3 röda, sen somnade han! Och där sov han enda till kl 4 imorse. Han sover så otroligt gott i sin vagn. Kanske ska ha han sovandes för sig själv, han verkar ju sova bättre då. Sen vaknade han för mat. Jag hämtade honom. Matade honom, sen gick jag o Linus upp ihop och fixade hans mat och kaffe till jobbet. Sen åkte han o jag gick o la mig en stund till! Sen gick jag upp halv nio. Filip sov vidare.
Så snart ska jag åka och hämta ut ett paket i Älekulla. Kläder från HM. Gillar de!
Sen åker vi och handlar i kinna!

Imorgon bär de av till Björketorp där vi ska umgås med Josefin och Maja hela dagen. Bara vara, äta lite gott och så. Hoppas på att de kommer fler mammor!

Ikväll ska vi åka till Jessica och Emil, min lillebror är där, han fyller 16 idag. Så ska fira honom lite. Alla syskonen har lagt ihop till en present till honom. Han ville ha EN sak. O de fick de bli. Piercing i tungan. Han har precis tatuerat sig också. Lille du!

Vi hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Linda- mamma till keven & liten i magen

Okej då är det denna jag ska uppsöka regelbundet istället :)



Haha jag älskar också att handla mat, många tycker man är cp men det är roligt :)

Jag funderar på att försöka komma imorgon, vore himla trevligt :)

2010-07-23 @ 10:46:56
URL: http://lindaglansins.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag har vart piercad i tungan 9 år...rätt kul att vissa saker fortfarande "håller"...

Vad för gadd har han gjort...?



Ang design på bloggen, jag fattar nada om hur man fixar sånt, så du kan väl upplysa mig om hur man gör sen...Nu använder jag mig bara av de "förbestämda" på blogg.se, vilka är ganska tråkiga....Maria

2010-07-23 @ 23:54:58
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0