- Hej

Jaha, då har jag hamnat här igen. Jag blev lite smått irriterad på blogspot då jag inte fick i ordning på designen !! Verkar lite lättare här faktiskt.. Får se, jag kan hamnar tillbaka på den andra bloggen igen eftersom de är där jag har skrivit allt .. Från de att Filip föddes.

Skriver om min vardag som sambo, förlovad med Linus. Och såklart min mammaroll till våran underbara son Filip. Alla är välkomna att läsa. Men massa omogna o onödiga kommentarer orkar jag inte med!

Kommer väl lägga in en del bilder om våran vardag oså.
Vill ni läsa mer om mig, så kan ni kika tillbaka till:
NathaliieBy.blogspot.com



Nu ska jag iallafall göra pannkakor, Linus kommer snart hem, Filip ligger i sitt babygym o fantiserar. Han är för söt! Men jag kanske skriver mer sen, annars skriver jag imorgon!

Filip, en otroligt varm dag.

Kommentarer
Postat av: maria

Jag tror du kan spara ner din gamla bloggs inlägg på skrivbordet och sedan importera på den nya...kolla igenom inställningarna på den gamla...,har för mig att jag gjorde det vid ett tillfälle för länge sen när jag skrev en "vanlig" blogg....

Kram

2010-07-23 @ 23:48:47
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0