- INTE okej!

Idag ska ju jag & Filip som sagt åka till Josefin & lilla Maja, vi bjöd in lite fler mammor. Madde & Stina, Jennifer & Jamie, oså kanske Linda & Keven kommer, vilket hade varit väldigt trevligt ..

Linus är och jobbar nu. Klockan halv elva ungefär kommer han och hämtar oss, så bär de av till Björketorp. Detta ska bli superkul verkligen ! :)

Va ju på kalas igår, hos Jessica, vi firade ju våran bror Mathias på hans 16-års dag. Vi gjorde ett eget födelsedagskort, de är ju roligast så. Han visste ju inte om de där med piercingen. TRODDE VI!
I kortet skrev vi
- Du ska infinna dig på Lilla drottningsgatan 3. 31/7 11.30 .. Han bara log mot oss och sa, "vart ligger denna gatan då? göteborg de vet jag, men vart?" Och då fick han till svar av oss, de får du ta reda på själv :) Men du måste vara där den tiden. Får se om han dyker upp då :) .. Barbarella heter stället han ska göra de på, vi har hört att dom är bra där, någon som piercat sig där?
Tårtan va supergod verkligen. Dom hade hällt i blå karamellfärg i grädden. Så va de jordgubbar, maräng, chokladblad, banan o marsansås på.. Ja, ni hör ju bara hur god den låter. Och de va den också!

Filip sover fortfarande, varför gör inte jag det? Varför vaknar jag innan honom.. Men jag tänkte att jag ska börja fixa i ordning mig. Så är jag klar, sen är de bara skrutten kvar, sen åker vi :D .. Ska bli roligt som sagt!

Igår klippte Linus gräset här hemma, han åkte runt på gräsklipparen. Han vet hur j*vla rädd jag är för ormar, men han hade sett en ganska str huggorm intill vårat lilla "gästhus" (fast vi använder de inte som gästhus).. Två gånger såg han den där. Jag blir livrädd.. Seriöst så vågar jag knappt gå ut :O Inte okej!

Oj. Klockan är 09.05 .. Ska vara i Björketorp om 2 timmar, jag kanske ska börja göra mig i ordning. :)

Förlåt att jag är så kass på o lägga upp bilder, men jag är så dryg på o lägga över dom från kameran/telefonen till datan.. Ska bättra mig. För bloggen blir ju så mycker roligare med bilder!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har gjort piercings i naveln, ögonbryn och tunga där(endast tunga kvar ju) och de är kanon, de får en att känna sig lugn, de har ju gjort detta i evighet...påminn honom om att köpa hem lite soppa och fil och sånt. Han kommer svullna rätt mycket, och säg till honom att fylla isen med istärningar...

Hon som gör designs till bloggar, har hon en blogg man kan kolla in? Maila mig är du snäll...



Kram till er....

2010-07-24 @ 22:45:58
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0