- inte sommar utan höst!

Jag kan verkligen inte påstå att de är sommar ute, de är ju svinkallt när de blåser storm! Puh ..

Nu ligger våran lille prins och sover, snart kommer Lisa hit (2år)jag ska passa henne så att hennes mamma & Pappa kan fixa de sista hemma, dom håller på o renoverar sitt hus. Nu har dom bara köket kvar, de är de sista!
Lisa bara älskar Filip, i början kändes de verkligen jobbigt, för hon va så "på" och visste inte riktigt hur hon skulle hantera honom. Så hon va väl hårhänt, men gud vilken skillnad de har blivit. Hon är hur duktig som helst :) ..
Innan Filip föddes så va Lisa allas "gullunge" , även min o Linus. Men allt ändare karaktär såklart när Filip föddes, så hon kändes väl sig lite undan skuffad. Men som sagt, de har blivit mycket bättre nu! :)

Igår va Jessica här en stund, hon kom efter att jag vart o handlat. Alltid Lika trevligt. Får se, hon kanske kommer idag också :)

Jag skulle bara slänga in ett snabbt inlägg, jag hade tänkt jag skulle dammsuga innan Lisa kommer.. Sen kanske jag hnner hänga upp en maskin tvätt .. (peppa peppa på att jag inte gjort bort mig) ..

Jag skriver kanske mer sen!
Vad ska ni göra idag?!

Kommentarer
Postat av: Anna & Melody

Oj...ja men då kanske det är tänder på gång för Melly också. Jag tror i alla fall att det har börjat klia i tandköttet - även om det kanske inte betyder att det ät tänder på gång med detsamma :)

Är det gnälligt med Filip nu då när tänderna är på G?

2010-08-02 @ 10:29:27
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0