- Regn

Kul o vakna upp idag o regnet bara öser ner .. Inte speciellt! Så idag får de bli en mysig dag hemma med familjen, när Linus kommer hem vill säga då. Han är iväg och jobbar en stund. Hemma hos sin arbetskamrat. Får bli lite film, god mat o bara mys!
Tvättmaskinen äter för fullt just nu, när den är klar ska jag mata torkställningen med våt tvätt, så är den också mätt. Filip ligger här bredvid mig och har precis vaknat. Jag har vart vaken sen 8. Jag kan inte för mitt liv begripa varför jag inte sover när han ändå gör de?!

Igår va vi ju som sagt hos Josefin & Maja, gud va mysigt vi hade de. Jennifer & Jamie, Madde & Stina va också med som sällskap, vi satt ute på deras altan och fikade, pratade, skrattade o hade de allmänt trevligt. Mot eftermiddagen så bestämde vi oss för o gå och äta på pizzerian .. Så de gjorde vi. De va gott o få i sig lite mat efter att man bara ätit massa onyttigt. Men jag älskar onyttigt o jag va nog inte ensam om de i gårdagens sällskap :)
Linda & Keven kom aldrig, de uppstod lite problem. Men vi hade de fruktansvärt trevligt.
När vi kom hem va vi helt slut. Jag badade Filip o sen va de på med pyjamasen. Så fick han mat, samtidigt som han åt, så somnade både jag & Linus, och även Filip. Och då va inte klockan mer än 8 kanske. Sen sov vi hela natten. De va underbart skönt! Snacka om att man är utvilad idag.
Jag har aldrig vart med om att Filip plaskat så mycket i badet som han gjorde igår, bena gick som jag vet inte vad. och mamman blev pisseblöt, men lika glad va jag för de ! :)

Nu hade jag tänkt ge Filip en ny blöja och byta pyjamasen mot kläder, sen får vi se vad vi hittar på innan Linus kommer hem.

Vad ska ni göra idag? Och vad har eran helg erbjudit?

Jag ska försök lägga in bilder från Kameran/telefonen idag också, jag är så förbannat dålig på de. Sålänge bjuder jag på en bild ni säkert sett innan! :)


Våran lilla sokkis, han tycker nog de är lite ljust ute, med tanke på minen :)

Kommentarer
Postat av: Linda- mamma till keven & liten i magen

Jaa, mera bilder! :)

2010-07-25 @ 18:15:54
URL: http://lindaglansins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0