- Trött eller inte?

Igår va hela familjen rätt så trötta, Linus somnade runt 8, jag gick ut på en kvällsrunda med Filip, han stensomnade han också. När vi kom tillbaka så tog jag in honom i vagnen, sen tog jag datan och satte mig framför TV.n samtidigt som jag plugga körkortsteori.. Efter nästan 2 timmar jag gick upp för o lägga mig.
Kunde ju verkligen inte somna, så jag läste lite i körkortsboken. Filip vaknade halv tolv, dags för mat, sen somnade vi igen. Sen vaknade den lille skrutten kl 3 o va typ helt klarvaken. Men efter någon timme så somnade han om igen.. Han har sovit väldigt oroligt i natt. De har aldrig hänt innan. Men de är väl hans tänder som retas med honom :/
Just nu ligger han bredvid mig och sparkar på mig. Han vaknade för en stund sen efter att ha tagit powernap. Jag hann dammsuga, de kan jag i o för sig göra när han är vaken också, men varför inte passa på?

Igår kom Linus bror hit upp och vi staplade ved så jag vet inte vad, herregud vad ved vi har, o allt är ändå inte upp staplat, vi får se om han kommer idag så vi kan göra de sista. Jessica kom igår också. Hon satt mest och gosade med Filip.. Sen kom Linus hem, mer än så hände de väl inte!
Jag kommer snart tillbaka, lilleman är hungrig!
Jag tog datan o la mig i sängen samtidigt som jag matar honom. Stackarn är jättetrött ..
Han somnar nog snart igen. Jag tänkte jag skulle ta fram lite mat, de får bli grillat idag. Mums!

Förresten, efter mammaträffen i måndags (vi träffades i Kinna och tog en fika, sen köpte vi kläder till dom små) va där nere i 5 timmar, mysigt! När jag kom hem skar jag upp hela min knoge på ett söndrigt glas, blodet forsade, och djupt blev de, men jag ville inte åka i o sy de, så jag bad svärmor komma upp o plåstra om mig, ho satte på stygntejp o ett vitt plåster över de, så de bli nog bra!

Jag skulle lagt över bilder från kameran och telefonen här om dagen, men något krånglade så jag gav upp! Bilder kommer, promise!!

Tycker ni är dåliga på o kommentera?! Släng in en kommentar när ni läser.
Vad vill ni läsa om? Och hur vill ni att bloggen ska vara?

Bilder vet jag att jag är dålig på, men de kommer, ha tålamod! ; )

Kommentarer
Postat av: Linda- mamma till keven & liten i magen

Får ta och ses snart! :) Kanske här i göteborg :)

2010-07-29 @ 08:08:49
URL: http://lindaglansins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0