- Åh nej !

Igår tog jag och min älskade bebis en sväng ner till Josefin & Maja, vi va där runt halv elva, men åkte inte hem förän 20.00 kanske! Precis när jag kom dit och vi satt o drack kaffe så tittar jag ut o över förvånan ser jag snö!
- Jooo-oosefin?
- Aaah?
- Deee-e snöar!?
- Men what?

Haha .. Åh oj, de gjorde de verkligen! Till slut så kom de verkligen mycket snö också. Mysigt om de kan få vara torrt och kallt ute när snön faller, men de va de ju inte igår, de blev blött. Hmm!
Vi fick oss iallafall en promenad. Skönt!
Påväg ner för och hämta mig, säger Linus att de kört av 4 bilar mellan Torestorp och Örby. De är inte dåligt, sträckan är ca 1 mil.

(Vad hör jag nu, åska?!) men gud, vad ä'r de med vädret?!

När vi kom hem så la vi oss o kollade på sos västkust och lyxfällan, gud vilken dum brud. Helt sjukt för fan!
Låg och försökte kolla iallafall, de blåste verkligen storm, och de hatar jag!
Idag när jag gick ut för och hämta ved, då ser jag, de va verkligen storm igår. Stora grenar ligger på tomten, mina ljuslyktor har flugit iväg, sen ligger de massa annat på tomten som blåst runt!

Nu sitter jag här, kanske att Josefin & maja, + Johanna och Emil kommer en stund. Vi får se.
Kaminen är tänd, kaffet och frukosten har åkt ner. Ny blöja på Filip, om en stund är de dags för gröt till honom! Och han älskar det! :)
Sen börjar våran dag med en massa lek och bus, mer blir de ju om Josefin & johanna + barn kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0