- God morgon

Idag kändes de som vi var uppe med tupen, men när jag kollade på klockan så va de redan 7.45, Ja, ganska lagom att gå upp faktiskt, tycker jag! Gick upp o klädde på mig oså, ska gå in o hämta lilleman då de är dags för morgongröten. Han har bajsat, något såpass också. Jaha, av med lakanen, in i tvättmaskinen, på med ny blöja, sen morgongröten!

För tillfället så ligger han här på golvet o leker, han är överallt o ingenstans den lilla grabben. Han ålar sig fram, och fort går de! Så nu r barngrinden uppsatt vid trappan ..

Undrar om de kommer bli lika fint väder ute idag, som de va igår?! Igår städade jag altanen och klippte gräset för sista gången i år, när jag städade altanen hittade jag en död mus i min skurhink som stått ute ett tag, stackarn hade drunknat!
När jag klippte gräset så såg jag massa bajs under vårat äppleträd, som vanligt har väl älgarna kommit dit. Konstigt nog så ser man dom aldrig, man ser bara spår ifrån dom, så som halvätna äpplen, bajs och fotspår. Haha!

Nu ska jag hänga upp mina lakan så dom torkar.
Sen får vi helt enkelt se vad dagen har att bjuda på, min prins ska lägga sig och sova en stund nu iallafall, de blir väl 2,5 timme som vanligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0