- härliga höst

När hösten visar sin rätta sida, precis som den gör ute idag! Då älskar jag den. Stort! Fastän att jag är en sommarmänniska. Solen skiner, klarblå himmel, grön/gula träd. Och på vissa träd finns de inga löv kvar på alls. När man sitter inne och kollar ut så ser de varmt o skönt ut. Men så fort man sticker ut näsan så är de inte så speciellt varmt. Men jag sitter här, funderar på o ta en promenad så fort lilleman har vaknat. De hade vart underbart! Eller varför inte ta en runda i trädgården, fixa lite i den kanske?! Ja, vi får se hur de blir!

Idag bestämde sig lilleman för o vakna 9.40 ungefär, då tyckte jag de va på tiden och gå upp. Så dags för ny blöja, av med pyjamasen, och på med nya kläder. Sen va de dags för gröt. Han bara älskar de!
sen tog vi givetvis en tur med tandborsten, som han också bara älskar! :)

igår var vi i Svenljunga och hälsade på Linus pappa. Trevligt.. som vanligt blir vi där uppe tills sen kväll, och beställde pizza!
Jag vill gärna att Filip ska sova runt 20-21, brukar gå väldigt bra! Så runt 21 åkte vi hem, och han somnade och sov då för natten! :) ..

lilleman vaknade och sittr nu i mitt knä, drar i datakabeln, så de är väl dags o sysselsätta honom lite skulle jag tro! :)

förresten, igår blev våran prins 6 månader! Gud, ett halvår, vart har den tiden tagit vägen?! Älskade barn ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0