- Hopp hopp

Jag ska försöka bättra mig på blogg fronten igen ;) .. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, de känns bara som man skriver samma saker, så som att idag har vi ... Filip har ... Oså. Vad vill ni läsa?

Igår vaknade vi ganska sent jag & Filip. Runt halv tio skulle jag tro att klockan var. De blev snabbt bestämt vad vi skulle göra under dagen då Sussie & Johanna undrade om vi ville med till Borås.  SJälvklart. Slänger på mig kläder, fixar Filip, sen stog dom här. Innanför min dörr. Vi tog oss en kaffe, precis när vi va redo att ge oss av va de givetvis bajsblöja, o sen matdags. Så jag och Filip drog ut på tiden en aning. Ber jag om ursäkt för!
Dagen i borås va himla trevlig. Vi åt på ett ställe som heter Subway. Yammi, de va skitgott. Baguetter, du bestämmer vad du vill ha på din baguett, en dricka till de, sen kaffe och Chips eller kaka, eller frukt till de. Vi valde givetvis kaffe o kaka. O man kan ju säga att de blir lunch + fika för 47kr. inte allt för farligt kan jag säga. Och gott va de!

Vi kikade runt lite till. Jag hittade ett par skor till mig. Men får se om jag köper dom, sen!
Kollade efter "skor" till Filip, men hittade inga. Dom va ju döstora. Så de får vänta!

Igår kom de en tandborste  tandkräm på posten tilll lilleman. Ja, de är ju faktiskt dags att börja med de nu snart då han fått en tand o den andra är på gång. Stora killen, älskade du! Du växer så de knakar!

Just nu sitter han i sin hoppgunga och jag väntar på att tvättmaskinen ska bli klar, se om Susanna svarar med o om hon kommer på kaffe! ;)

Annars har jag ingen aning om vad dagen har att erbjuda. De återstår o ser ...


Åh Lilla, dagen efter du föddes!

Kommentarer
Postat av: Susanna

I LOOOVE SUBWAY!! Sa ju att de var bra :)

Hehe!

Nedå, jag tyckte inte vi väntade länge , ingen fara.

2010-10-12 @ 08:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0