- Jag är tillbaka

De var ett tag sen jag slängde in ett inlägg här! Vet egentligen inte varför .. Har väl inte riktigt tänkt på o blogga. Jag och Filip har lekt en massa ett par dagar. Riktigt kul o leka med honom nu när han är med mer. Sötboll!

Vi har börjat lite smått med gröt. Han vet nog inte riktigt vad han tycker om de. Faktiskt! Han vet nog inte riktigt vad han ska göra av denna tjocka gegga som kommer i hans mun. Men idag, då gick de riktigt bra när han fick de, dom första skedarna va väl sådär, men sen gick de super. Och han äter de. Han tycker nog de är gott, egentligen!

Gud, han blir så stor min pojk. En tand, äter gröt o sitter i sittvagn! Älskade barn.. 6 månaders dagen närmar sig med stormsteg. De skrämmer mig en aning. För lika länge som han funnits här med oss, lika långt kvar är de tills han är 1 år. Kan ni fatta? 1 ÅR!! Och som alla föräldrar vet, så springer tiden iväg. Men som sagt, jag kan inte stoppa hans växt. Han ska bli en stor pojk, de är bara och inse de!

I början när han föddes, ville jag knappt somna på kvällarna för å blev han bara äldre, o växte allt mer! Men nu tycker jag de är superkul verkligen, antagligen för att jag har accepterat de nu. Eller iallafall lite mer än innan. För jag har insett, jag kan inte någonting göra!

Han har börjat prata allt mer, ibland låter de som han säger
- Hej
- Nej
- mamma & Pappa!

Anatgligen så säger han de dock inte. Men de låter som de iallafall!
MIN BEBIS!

Han ligger så gott och sover i sin säng nu! När pappan i huset kommer hem ska vi ta oss en tur till Veddige. Och lämna Linus iphone4 som han redan tröttnat på och sålt!
Han köpte förresten en ny bil i förra veckan eller när de va, vet inte om jag nämnt de! En AUDI A4 QUATTRO 05a
Superfin verkligen, och vi är nöjda!

Igår pratade vi lite om hur mycket ålderskillnad de skulle vara mellan Filip och han syskon! Vi är överrens. Spännnde va?!

Men jag tänker inte gå ut med de här, än!

Men nu ska jag kila och kolla på "unga mödrar". Sen kommer väl Linus hem,. Sen bär de av!
En snabb, ointressant uppdatering från oss!


Filip- älskling i magen!
TÄNK ATT FILIP LEGAT I MIN MAGE!
Kan ni fatta att era små faktiskt legat inom er?!


Några dagar gammal bara!


Kärlek på hög nivå!
De bästa som finns.



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill int ge Melly färdig banangröt... Vill undvika så mycket tillsatser som möjligt. Så hellre färsk banan :) Samma sak med matn. Ingen burkmat. Den smakar bara illa och jag vill inte att hon ska behöva växa upp på sånt som jag själv inte skulle vilja äta.

Ja jag håller med dig - förlossningen var en grym upplevelse. Och faktiskt inte smärtsam om jag får säga det själv. Är riktigt stolt med att jag klarade förlossningen utan smärtstillande :)

2010-10-07 @ 07:45:30
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0