- Välkommen vinter..

Ja, idag säger jag verkligen välkommen till vintern! Alltså, idag for Linus till Jobbet en sväng, han åkte runt kvart över 6. Då vaknade givetvis Filip, pigg som jag vet inte vad! Men han somnade om ganska så fort, vi vaknade runt 9 igen utav ett hundskall, de lät som hunden stog precis utanför vårat fönster o skällde. Men ikke. De va väl en jakthund som fått uppp något, trevligt!

Men iallafall, när vi gick upp va de -7 grader ute, de är kallt! Riktigt kallt. Men tänkt förra året då de va -20 och lite  till.. Usch!

Igår va vi på middag hos Linus mormor. Mycket trevligt. Smörgåstårta, där efter kaffe o goda kakor. De smög sig fram att dom hade bröllopsdag, därför va vi bjudna dit. kul!

Som sagt, Linus jobbar, men antagligen bara till kl 12. Sen vet jag inte vad dagen har o bjuda på. Vi, eller jag ska väl försöka ta mig ut o städa ur garaget så vi kan få in våran bil där..

Nu ska jag ta lilleman. Ha en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0