- 15 september

Och de innebär att jag varit tjugo år i 5 dagar :) .. O Filip är då med andra ord 5 månader & 5 dagar :) .. Gud vad tiden går fort, vart är min bebis? Eller, spädbarn kanske man kan säga! Nu är han ju verkligen en bebis som älskar livet, leker med allt o alla, flirtar så fort någon kollar på honom, älskar sin fötter, och gillar att sitta upp själv, lyssna på musik o kolla på Tv! Hoppgungan är också en höjdare! :) ..

Dålig uppdatering, jag vet! Men jag har inte haft varken lust eller ork till o blogga. Men kan sammanfatta lite fort. I fredags, de vet ni. Josefin + Maja, Jennifer + Jamie va här. Vi firade mig. Sen på kvällen kom jessica & Emil också. Där någonstans skulle vi laga en god middag. Men allt blev helt kaos, Jennifer fick åka med Jamie till sjukhuset. Tänker inte gå in på detaljer om vad som hänt. Vet inte om hon vill att de kommer ut! Men de gick bra tillslut. Så till middagen blev de jag & josefin. Våra barn sov. Vi åt väl runt halv 11. Haha.. men de va så jättegott. Sen satt vi o snacka skit mest :)..
Lördag. Vi åkte ner till skene marten. Där mötte vi upp jennifer, o Mickis. trevligt som attans. Sen gick vi till Napoli o slänge i oss pizza, med våran tur kom ösregnet då, vi gick hem till Jennifer, skulle kollat en film, men barnen sov inte, o vem vill kolla film då? Inte vi. Så vi gsade ed barnen sen gick jag o josefin vidare hem till hennes pappa. Lämnade va lite saker.. Sen gick vi ut på en lång promenad. De va skönt, även fast de regnade o blåste lite, sen satte vi oss på ett ställe o snacka lite, om allt möjligt. Sen runt 23 kom Linus o hämtade mig o Filip. Och vi åkte hem.
Söndag. Vi åkte ner till Skene Marten igen, Jag  linus o Filip. Gick en sväng sen kom regnet så vi åkte hem.. Dagen spenderades hemma. Deva otroligt skönt.

Sen har veckan bara gått, nu är de onsdag! Dagarna bara springer iväg, vilket innebär att Filip bara blir större. Lilla vän!

I fredags va vi förresten på BVC. Filip fick vaccin nr 2. de gick superbra. Han va så duktig. Grät typ ingenting. Han vägde då 8280 g och va 67.3 cm lång! De är min grabb de, växer så de knakar :)

Nu hade jag tänkt fixa lite här hemma. Ha en bra dag!

Grattis Linda o Kimmie till eran andra prins. All lycka till er!

Dom fick sin andra son på min födelsedag ! :D

Kommentarer
Postat av: Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Sv. hehe tycker du det? Ja vissa säger att han är lik mig :).



Förlåt att jag svarade så sent! Ha en bra dag! :).



//kram, Mia

2010-09-17 @ 10:59:45
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Hehe ja det var lite roligt att du fyllde år samma dag :)

2010-09-20 @ 09:13:59
URL: http://lindaglansins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0