- Den förbannade ..

Jag är så trött på allt vad förkylning heter nu. Att den aldrig kan gå över. Så trött. Usch! Filip har lyckats vara förkyld typ 4-5 ggr sen han föddes. Stackarn!
Inatt fick Linus en aning panik, han trodde inte Filip andades, så han ryckte lite i honom, men ingen reaktion, Så han tog Filip o la honom på sitt bröst. Där fick vi äntligen klartecken. Hans näsa är så täppt. :S O jag tycker sååå synd om honom .. Hehe !

Nu står de en kaka i ugnen, den berömda silviakakan. Den är förbannat god. Den ska jag ta med mig till Josefin o Maja sen. Jag ska nämligen dit o störa dom mitt i flytten, hon bad mig om de, Ah, varför inte liksom!?! Så där blir den en kaffe o till de lite tilltugg. Jag bakar väl ngn småkaka också kan jag tänka. Men vad, det vet jag inte än!
Jag bakade ju en kärleksmums häromdagen, tror de ligger en påse kvar i frysen, o den innehåller typ 9 bitar. Den va poppis ;) ..

Jag har kommit in i en period, jag älskar o baka. De hade jag i slutet av min graviditet också, eller vänta nu! Slutet? typ hela tror jag faktiskt .. haha !

Igår tog vi oss en tripp till borås o kollade in de nya Media market där. Förbannat mycket folk, men massa bra o ha saker. Vi gik ut tomhänta. Vi ehövde ju ingenting .. Lätt som en plätt. Eller, jag skulle vilja ha ett iphone skal till min telefon, för o skydda den lite. Men dom hade bara till Iphone 3 o inte tll 4:an .. Så typiskt. Sen kostade dw 199:- o på Ge-Kås kostar de typ 50:- tror jag !

Fick smita här ifrån o ta ut kakan o slänga på glasyren o kokoset, nu är den iaf klar för en färd till B-torp, eller om de blir Kinna, de återstår å se, Vart dom är någonstans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0