- dop

puh, nu äntligen är allt vad dop heter över. och allt gick å himla bra. Lite lite drygt bara att prästen ville ha dopet ihop med högmässan. Men de gick, Filip skötte sig hela tiden i kyrkan, han gnällde inte någonting. Sötunge. Mitt i högmässan va de dags för vårat dop. Filip bara skrattade när han fick vatten på huvudet. haha!

Sen utanför var det dags för lite fotografering. Längtar så tills jag får bilderna av Linus syster som vi anlitat som fotograf då hon är otroligt duktig på de. Sen va de ju dags för mat/tårta o kaffe i f-hemmet. Gott va de, alla åt som bara den. Kul! Min syster o hennes familj fick åka lite tidigare för hennes pojkvän skulle ibäg o jobba, men dom hann slänga i sig lite mat! Sen åkte min pappa, han hade också tid o passa. Sen åkte folk lite allt eftersom. Men jag är nöjd med dagen ändå. Ganska nöjd att de inte höll i sig ända in på kvällen. :)

Filip fick massa roliga o Fina presenter + 3500 kr.
Men jag får skriva mer om dopet senare! Han vill ha uppmärksamhet nu. Sen kommer Josefin+ Maja. Jennifer + Jamie.. Trevligt. då äter vi troligtvis upp tårtan som blev kvar sen igår ;) ..

Bilder kommer ..


Kommentarer
Postat av: Linda- mamma till keven & liten i magen

Tack, hehe :) Haha jag VET! Nu är det bannemej på tiden!!! :) Tror dock att den bara kommer att komma sådär utan förvarning och snart också :) Tack!



Ni får komma och besöka oss när vi flyttat oså sen också :) kram

2010-09-06 @ 14:14:36
URL: http://lindaglansins.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis Filip...

2010-09-06 @ 19:40:18
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0