- Föräldrargrupp

Idag bestämde sig Filip för o vakna strax innan 8. Men som jag sagt innan har jag ingenting emot de. Dagen blir lång och man hinner med mycket! Nu har Filip sovit i ungefär 1.5 h. Skönt för honom. Under den tiden har jag väl mest suttit vid datan o häckat. Kom genast på at de faktiskt är föräldrargruppen på BVC idag. Fort som attan frågad eom jag o Madde kunde samåka. Givetvis kunde vi de. Vi åker alltså med Leijen & Stina. Då gjorde jag mig i ordning istället för o sitta vid datan! Men nu sitter jag här igen. 2 timmar innan Madde kommer.. Drygt!

Igår hade jag Jessica här på besök, o med sig hade hon sin kompis Jessica med hennes lille Neo. De va trevligt!  Sen åkte Jessica o Neo o kvar blev jag o Jessica. Satt väl mest o tjöta skit antar jag! Sen åkte hon runt 18 tiden. Dom skulle åka till Ullared en snabbis. Sen hem till hennes svärmor där dom bott nu i 3 veckor medans svärmor va i USA. Så dom skulle dit i träffa henne sen packa med sina saker o åka hem!

Imorgon hade jag & Susanne tänkt ta en sväng till Kinna. Jag tänkte jag skulle hitta några speciella kläder Filip kunde haft efter dopet. När han inte har klänningen längre. Så tråkigt o ha dom vanliga kläderna. Jag hade väl tänkt mig ngt i skjortstuk. Vi får helt enkelt se vad de blir. Sen behöver jag lite nytt smink! Så ja, så får det bli :) ..
Sen på kvällen ska vi till Församlingshemmet o hämta nyckeln. Vet inte om vi även dukar upp oså imorgon eller om vi gör de på Lördag. För på Lördag ska nämligen vi till Ge-kås en snabbis hade vi väl tänkt oss! Vi får helt enkelt se vart denna helgen leder tror jag!
Känns som den blir en aning stressad. Men ni ska se Filip i sin dopklänning. så otroligt fin. Gråtfärdig ;)
Han har en vit lång klänning, små smala band längst ner på armarna, och ett tjockt band vid bröstet. Verkligen helt perfekt!

Vad mer ska jag skriva!?
Äsch, ni får helt enkelt säga vad ni vill läsa om, för de känns bara som man sitter här o skriver samma sak varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0