- höst

Usch vad jag inte alls tycker om detta vädret! De är inte speciellt lockande o göra någonting :/ .. De bara blåser, är kallt o regnar, de har ju regnat i flera dagar nu! Inte alls roligt .. För jag vill kunna gå ut, på promenader oså. Men ikke i detta vädret!

Igår hade jag besök här, av Josefin + Maja, Gabriella+ Mika, Emil + Johanna oså va Jessica här också. Asså, gud vad stor Mika har blivit, o Maja, ändå träffar jag Maja ofta, men hon hade växt. Lilla gumman!
Vi fikade o satt mest o tjatade .. Jättemysigt!

När alla hade åkt hem va de dags för Filip o bada, på med pyjamas sen somnade han typ.. Han va jättetrött. O en sak till, han börjar bli mammig. Åh nej! Eller, visst. kanske gulligt nu när han är så liten. Men INTE sen .. Han är inte mammig när han är med Linus, men igår kväll, o i förrgår. Då märkte man de. Emil va här inne med honom igår när jag o Jessica va ute, han började gråta båda gångerna. Så jag gick in. o Då blev han lugn igen. Stackars liten!

Fick en iphone4 av Linus i present. Skitnöjd måste jag säga!
Men när han skulle hämta ut den så sa dom att han hade fler paket o hämta ut, - " jaja" tyckte Linus o åkte hem. När han kom hem kollade han sin mejl, där har han två stycken AVI att han faktiskt har 2 paket till. Han åker o hämtar ut dom dagen efter, då va de hans data som hade kommit. Som skulle kosta 1000+ o hämta ut, sen va de ett till litet paket, han kom hem med dessa två. O då hade de kommit en iphone4 till :O .. Och ingen av oss har beställt en till. Men Linus tog den, ringde till avsändaren o berättade, dom sa att han fick behålla den om han ville, fan va snällt! men jag menar, här går folk o väntar i nästan 2 månader på sin iphone, o vi får två. Känn på den :D ..

Nu blev de väldigt tyst från Filips rum, somnade han tro? Jag tror faktiskt de. Så himla skönt, man kan bara lägga ner honom så somnar han själv .. Men herregud, hur ska man förklara kärleken till denna lilla människa. De går ju inte! Men, vad jag älskar honom, så otrooooooligt mycket!

Idag är de val. Jag hade då inte tänkt o rösta. Jag vet egentligen inte varför. Men de intresserar inte mig! Faktiskt ingenting. Jag är så trött på detta med valet. Så jag håller mig undan de! tyck va ni vill.
Folk tycker att "den som inte röstar ger sverigedemokraterna en röst" , Sure! De blir säkert jättebra! man måste ju rösta för o ge dom en röst, eller hur? ;) ;)

Neh, nu ska jag mata tvättmaskinen o lite sånt!
Linus jobbar, de gjord ehan igår också! Mycket o göra? - JA!


Filip & Maja

Kommentarer
Postat av: susanna!

ne fy så orättvist ! haha behövde ni inte betala den?

2010-09-20 @ 09:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0