- låååång natt

Igår va tjejerna här på besök, igen! Alltid lika trevligt .. Jennifer & Jamie åker till Spanien på Tisdag, så vi va tvugna o ses innan de, och så blev de! Nu träffar vi inte dom på över en vecka, och hur ska vi klara oss? ;)
Dom stannade tills kl 18.30 ungefär, längre gick inte för att Jamies pappa skulle komma o vara där under natten då Jamie inte sovit så mycket dom senaste nätterna pga sin förkylning. Så Jennifer tyckte att de va faktiskt hans tur o komma o hjälpa till lite nu o sitta uppe med Jamie så att jennifer få sova, inte me än rätt tycker jag!

När dom åkt hem somnade Filip som en stoch, jag gick o tog mig en dusch. Första gången jag duschat utan att Filip vart med, har aldrig vågat lämna honom här uppe medans jag går ner o duschar, men så fick de bli igår, då jag tycker de är bättre han får sova än att jag väcker honom o han måste sitta med mig medans jag duschar. De är fel!

Sen började jag må helt konstigt, så jag la mig bredvid Filip o nästan somnade. Sen kom Linus hem. Glad som tusan då han hittat bilen han vill ha. Skitfin va den också för dne delen.. Nu ska vi vänta på att Linus verkligen bestämmer sig, sen är den väl våran. (köper den på Toveks bil) .. Vi vill inte köpa en sån dyr bil oså ångrar sig Linus sen.

Nu ligger Filip i sin säng, jag väntar på att han ska somna. Då han inte sovit jättebra inatt, de är precis som att han inte kan komma till ro, o snuttar gärna tutte mer ofta! Ha somnade runt 8 för natten kanske, sen vaknade han kl 12 och sen  3, så så ofta är de inte, men de känns så. Speciellt när han ligger o vrider o vänder mellan gångerna. Stackarn.

Jag vaknade dock med ont i öron och hals, men de gick över nu när jag gick upp! Skumt.

Så idag hade jag tänkt att jag skulle greja lite här hemma, som att tvätta o lite sånt, kanske sätter igång en bulldeg igen! Men de återstår o se.



Kommentarer
Postat av: Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Sv. De beror på vilket sjukhus du födde på.

Här i Borås har dom besöksförbud från November till April. Men från Maj till Oktober så får man hälsa på :). Anledningen till varför man inte får hälsa på från Nov-April är för att de farliga RRS viruset härjar då.



//kram, Mia

2010-09-26 @ 20:35:16
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0