- Masa bullbak

Idag stog vi upp kl 8.30 ungefär, jag vill ha mycket gjort denna dagen. Så de va en himla tur att jag har världens bästa son som väckte mig såpass tidigt .. Gick upp o åt frukost oså, ny blöja + kläder på lilleman. Sen lekte han i sitt gym ett bra tag. Sen ville han sova igen. Jag la honom, o han vaknade nu precis. Ungefär sådär nästan 3 timmar senare. Och under den tiden hann jag med o baka massa smarriga kanelbullar. Jag hade tänkt jag skulle baka något mer också, pizzabullar eller kärleksmums kanske?! hur roligt är de inte o baka? men eftersom att Filip är vaken nu, så får han också vara med och baka :) ..

När jag la honom i sängen innan, så la jag honom på rygg, de dröjde inte länge innan han vände sig till mage och somnade om. Är de kanske så att han ska börja ligga på magen eller sidan nu istället?

Tänk, nu har han varit hos oss i 5 månader och 11 dagar. Och tiden bara rusar iväg samtidigt som de känns som att han alltid har funnits här med oss. Vad skulle jag göra utan detta lilla knyte?
Jag älskar honom, älskar honom så högt! Folk frågar om inte jag & linus ska iväg o hitta på något själva en kväll, som att äta ute eller något? Svaret till de är: Nej, ska vi iväg o ha de mysigt, så ingår Filip i oss, o de innebär att han också ska åka med isf! Aldrig i mitt liv att jag skulle lämna bort honom, inte nu! Och jag tror att jag kommer ha svårt för de sen också för den delen..

Mycket spydigheter om de där med valet. Låt folk rösta på vad dom vill!

Igår sov Filip bort hela dagen, de kändes så fruktansvärt tomt när han inte va vaken någonting. Jag hade inget o göra. Jag ville vara med honom, men han ville sova! Älskade du ..

Nu ska jag mata honom sen blir de nog ännu mer bak, om Filip vill ;)

Hoppas allt är bra med er där ute, och jag vet att bloggandet tryter allt mer. Ska försöka bättra mig igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0