- Nya bilder

Igår kom Jennifer O Jamie, Josefin o Maja ut hit en sväng. Vi åt nästan upp de som blev över av doptårtan! Sen satt vi som vanligt o bara pratade, egentligen om ingenting. haha ! Efter ett tag va Jennifer tvungen o åka, hon skulle på kalas. Men Josefin ville stanna en längre stund. Så vi skjutasde hem dom på kvällen. Vi åt lite mat oså. Tog lite bilder. Mest på barnen. Men sen tog Josefin även på mig & Filip. Har ju inte å mycket kort på han o mig. Hade även besök av en tam räv på trädgården. De va väl lite läskigt kanske!

Idag hade jag besök av gamla vänner. Vänner jag hade lååååångt innan jag blev gravid. Ungefär när jag började mellan 7-8 klass.. Där någonstans träffade jag dom! Nu har vi börjat prata igen. Så dom va över på en kaffe. Supermysigt verkligen - Tack Sussie & Johanna för idag! Dock så börjar Filip nog bli förkyld. Han är inte alls sig själv. lite väl gnällig. O sover inte som han brukar. han brukar sova mellan 2-2,5 timmar på dagen.. Förmiddagen- Idag & igår sov han bara typ 15 min.. Stackare! Men nu har han somnat igen. Ska se om jag kan få honom o sova ett tag!

På fredag fyller jag gammal ;) .. 20 år. De firas inte på ngt speciellt sätt. Linus åker iväg med sin pappa. O jag tar väl hem Josefin & Jennifer + barn. Käkar lite god mat oså. Josefin sover iallafall över. Vi får se hur Jennifer gör :)



Kärlek på hög nivå!


Massa sånna olika roliga bilder tog vi!
Har ungefär 100 bilder tror jag!
Valde bara ut några.

Kommentarer
Postat av: Maria

Är det du på bilden, som är blond, jag hade tänkt mig dig som brunett...tänk vad man föreställer sig i huvudet när man inte vet....underbara bilder...visa mer...kram

2010-09-07 @ 17:47:40
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/
Postat av: Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Sv. Okej. Ja de är ju sant, de beror helt på hur bra fotografen är :).



//kram, Mia

2010-09-08 @ 15:38:33
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: Susanna

Vilka sköna bilder :)



Tack för den dagen, alltid kul att träffas ! :D

2010-09-09 @ 10:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0