- Stackars liten ..

Jag vet inte vad jag ska göra. Filips näsa bara rinner o rinner o rinner, jag tar nässug, och jag tar näsdroppar. Men ingenting hjälper ju. O jag tycker så förbannat synd om honom när jag ser på honom hur jobbigt han tycker att de är. Jag hoppas bannemig att den förbannade förkylninge försvinner snart, lååångt ifrån oss!

Igår va vi hos Maja o Josefin. Mitt i flytten. Allt blev inte riktigt som dom planerat då flytthjälpen inte kunde hålla sina tider, o inte hade den bilen, eller lastbilen dom lovade utan kom i en bil. Så jag o Linus tog med oss Barnen + Josefin och Eros (josefins hund) O körde dom till hennes pappa. O linus fräsiga nya bil. Skitfin!
Filip tyckte inte om o åka bak tror jag, han bara grät från B-torp till kinna. Sen när vi släppte av Josefin satte jag mig där bak med honom, då somnade han på stört! Är han mammig/pappig tro? I gues so.
Han har alltid älskat o åka bil, så detta visste vi inte va de va! Han somnade jättegott iaf. O Sov när jag la över honom till sängen när vi kom hem!

När vi kom hem va de mer eller mindre sängen som väntade. Somnade nästan direkt.
Nu städas o tvättas de för fullt här hemma. Filip älskling sover så gott.

När Linus kommer hem ska vi ta oss en sväng till affären.

Jag testade Pampers blöjor. Har alltid haft Libero. O jag kan säga att jag är såå missnöjd med Pampers, dom läcker igenom som tusan. Filip blir helt fucktig på kläderna. Åh nej, jag har inte fel storlek!
Äh, dom är jag missnöjd med. Så vi kör på Libero ..



Kommentarer
Postat av: Anna & Melody

Åh så jobbigt med förkylning. Hoppas han kryar på sig snart!

Vi är ganska nöjda med Pampers. Någon gång har de varit blöta rakt igenom, men annars har det funkat. Libero tycker jag är så hårda och stela :( Lillan får skavsår av dem...

men man kanske skulle prova nåt helt annat märke rent utav :)

2010-09-28 @ 14:53:24
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0