Brrr..

Usch o fy vilket hemskt höstväder det är ute, verkligen jättekallt .. kan ju börja med o säga GRATTIS SYSTER YSTER PÅ DIN DAG! Hoppas den blir toppen.. Sen är de ju min 20 års dag imån. Känns sådär. Den ska iallafall spenderas ihop med Josefin & Maja, som sover över. Även Jennifer & jamie som åker hem senare på kvällen. Så vi ska äta lite gott, o ha de allmänt mysigt :) .. Ska bli super! Sen på Lördag så blir de nog Skene Marten för våran del ihop med massa andra mammor. MYS!

Filip fick en barbapapa pyjamas, tröja och byxoe i doppresent. Han är så supersöt i den. Herregud!
Folk vill att jag ska lägga upp mer av dom fina bilderna jag o Josefin tog häromdagen, hade jag fått välja hade jag lagt upp alla samtidigt. Men de är såååå många! Lägger in några då o då.

Idag hade jag tänkt storstäda faktiskt, tvätta lite oså, Så de får de bli.. Filip ska få hoppa av sig lite i sin hoppgunga, som han bara ÄLSKAR .. Sötnos!

Nu vakna han..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0